Dag 3 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Femke

03 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Ook vanochtend begon de dag weer om half 9 met voeren. Het terrein is weer netjes aangeveegd, de stallen zijn gemest en de paardjes die los mogen lopen, lopen weer los. Om half 11 was alles klaar en ben ik Macho gaan doen. Een leuke bonte pony die nog flink aan moet sterken. Eerst heb ik hem lekker gepoetst en ben ik gewassen. Het is een hengst en dat liet hij ook merken ook. Ik heb Macho dik een uur lekker vertroeteld en daarna mocht hij weer lekker bij zijn vriendjes in de paddock. Hierna ben ik samen met Milou even gaan eten em hebben we oms omgekleed om even in de zon te gaan liggen en tegelijkertijd ook even aan onze opdrachten te werken. Om half 2 was het weer tijd om te voeren en daarna zijn we gaan eten.

Na het eten zijn we weer even in de zon gaan liggen. Het was veels te warm om de paarden nog te gaan doen. daarna ben ik met Milou gaan rijden. Ik op Pietertje en Milou op Montya. Na het rijden hebben we ze lekker gewassen. Om half 7 hebben we de paarden weer gevoerd en zijn we gaan douchen. 'S avonds zijn we naar een "clubhuis" gegaan een eindje verderop. Gezellig gepoold met z'n alle. Sanne, Lindy, Rick en ik zijn nog met onze kleren aan in het zwembad gesprongen/geduwd haha. Aldus een gezellig avondje om de dag af te sluiten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Crevillent

Stichting paard in nood

6 weken stage bij Stichting paard in nood in Spanje

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2014

Wauw!

22 Juni 2014

Iets rustiger

21 Juni 2014

Mesten mesten mesten

20 Juni 2014

Drukdruk

19 Juni 2014

Druk dagje
Femke

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 4698

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting paard in nood

Landen bezocht: