Wauw! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu Wauw! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu

Wauw!

Blijf op de hoogte en volg Femke

23 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Het mesten ging al een heel stuk sneller vandaag. Daardoor waren we ook al om 11 uur klaar met alles. Hierna hebben we even gezellig met elkaar wat gedronken en zijn we daarna wat bij gaan slapen. Hierna ben ik het huis schoon gaan maken, het was nogal een rotzooi. Om 3 uur zijn we heerlijke pannenkoeken gaan eten die Lindy & Sanne gemaakt hadden. Na het eten ben ij Casper lekker gaan vertroetelen en longeren. Wat was meneer toch weer lief! Daarna zijn we de paardjes vroeg gaan voeren want het was om 6 uur weer tijd voor voetbal! Na de voetbal was de sfeer weer heel gezellig en zijn we om 8 uur lekker gtst gaan kijken buiten waar we ook een plekje hadden gemaakt voor het voetbal. Daarna zijn we met heel het team de bak mest vrij gaan maken en hebben we heel het terrein netjes gemaakt, morgen komt we namelijk een algehele inspectie. Toen iedereen naar boven was heb ik nog even gezellig met Sanne, Luna en Laura wat gekletst. Totdat we een berichtje kregen waar we alleen maar van konden dromen! Laura belde de vrouw op en het was echt waar. De anonieme sponsor die de vorige verhuizing ook bijna helemaal op haar rekening had genomen, heeft nu weer een ongelofelijk bedrag gestort. Maar liefst €10.000,- de stichting kan nu dus eindelijk weer slapen en hoeven zich bijna geen zorgen meer te maken. De paarden kunnen hoe dan ook naar de nieuwe locatie! Ze hebben nu het minimale bedrag bij elkaar en nu kan er gewerkt worden aan het geld voor onvoorziene kosten en kosten die er later gemaakt moeten worden. Helemaal super dus!