Druk dagje - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu Druk dagje - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu

Druk dagje

Blijf op de hoogte en volg Femke

18 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Ook vandaag was het weer een druk dagje. De dag van het voetbal wat om 6 uur alweer begon! We zijn begonnen met mesten, vegen, voeren en water geven. Hierna hebben we besloten groepen te maken zodat de paarden snachts naar buiten kunnen. Ze staan nu al een hele tijd op stal en ze moeten er echt uit om even lekker te kunnen rennen en hun beentjes te kunnen strekken.

Na een kleine pauze ben ik met Milou weer de paarden gaan verzorgen waarbij het droes naar buiten is gekomen. Hierna ben ik lekker gaan douche om met Casper te kunnen gaan knuffelen. Maar, toen ik uit de douche kwam kregen we te horen dat we op de film moesten. Er werd een filmpje gemaakt door een professionele cameraman om de verhuizing aan te kondigen en om te laten zien wat wij als stagiaires dagelijks met de paarden doen.

Na dit filmpje was het al tijd om te gaan eten en ben ik daarna Casper gaan doen. Even lekker gepoetst en een rondje gewandeld. Ook heb ik weer wat spulletjes gepassen die ik de komende tijd kan gaan gebruiken.

Hierna was het alweer tijd om ons klaar te maken voor de avond. Even lekker optutten om daarna weer te gaan voeren haha. Na het voeren hebben we onze nette kleren aan gedaan en zijn we naar het clubhuis gegaan om voetbal te kijken. Wat Nederland zeer verdiend heeft gewonnen met 3-2! om het te vieren zijn we met een stel meiden het dorp in te gaan om wat te eten en als toetje een ijsje te gaan halen.

Toen we weer thuis kwamen rond een uur of 10 moesten de paarden nog naar buiten in de groepen die we ingedeeld hadden. dit hebben we dan ook gedaan en hebben we ze gelijk water gegeven voor de nacht. Het hooi hadden we er in de middag al ingelegd zodat we dit savonds laat niet meer hoefde te doen.

Alsdus een geslaagde dag!