Tijd voor een update - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu Tijd voor een update - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu

Tijd voor een update

Blijf op de hoogte en volg Femke

17 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Het is weer eens tijd voor een update. Vandaag zijn we eindelijk weer wat aan de slag gegaan buiten onze routines. Na wat dagen verveling moest deze dag toch echt komen. Na de routine ben ik samen met Milou spullen uit gaan zoeken voor knappe Casper. Omdat alles naar de nieuwe locatie gaat namen ze ook de zadels, hoofdstellen en dekjes ect. mee. Maar, deze heb ik de komende tijd ook nodig bij Casper. Hij heeft allemaal nieuwe setjes gekregen inclusief een mooi vliegendeken tegen de rot vliegen hier.

Hierna heb ik hem even lekker gewassen en ben ik met hem gaan wandelen. Hierna merkte we dat er weer bij wat paarden de droes uitgebroken was. Wat weer een goed teken is. Deze heb ik samen met Milou allemaal even schoon gemaakt en hebben we de paardjes gelijk ook even gewassen.

Om half 3 zijn we gaan eten en zijn we daarna met z'n alle de rijbak schoon gaan maken. Er lag namelijk heel wat mest in. Daarna zijn we de paarden gaan voeren en water gaan geven voor de nacht.

Aldus een stuk beter als afgelopen dagen.