Dag 13. Tijd voor voetbal! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu Dag 13. Tijd voor voetbal! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu

Dag 13. Tijd voor voetbal!

Blijf op de hoogte en volg Femke

13 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Na een gezelligr avond was het om half 9 gewoon weer tujd om te voeren, water tr geven en te tempetaturen. Ook deze gegevens heb ik weer gelijk in de computer gezet om naar de dierenarts te sturen. Hierna ben ik lekker gaan douche, hebben ik en Milou one netjes gekleed en opgeyut om fotos te maken met knappe Casper. De pony waar ik 1 keer op gezeten heb met zadel. In een gekke bui besloot ik er zonder zadel op tr gaan zittrn met in gedachte dat hij natuurlijk nog maar 1 keer jemand op zn rug heeft gehad. En wat een brave pony! Hij liet hrwoon alles toe, met als resultaat hele mooie foto's! Hierna zijn we lekker gaan eten en met zn alle op bed gaan liggen. Iedereen was helemaal gesloopt en de hitte werkt daarin ook tegen. Na 2 uurtjes geslapen te hebben waren we weer een beetje opgrlafen zijn we weer gaan voeren, temperaturen en water gaan geven. Gelukkig hadden we 5 nieuwe thermometers. Daarna was hrt tijd om ons klaar te maken voor een avondje voetbal! Jaja, allemaal in het oranje om toch vanuit Spanje ons kleine landje aan te moedigen. We zijn naar een cafeetje in Benigofar geweest waar veel nederlanders en engelse komen. En jaja wat een feest, nederland met 5-1 gewonnen! Iedereen ging helemaal uit zn dak! Helaas was er op het einde een ruzie tussen 2 oude mannen en zijn we weggegaan. Maar het eas alsnog een top avondje!