Dag 10 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu

Dag 10

Blijf op de hoogte en volg Femke

10 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Met wat opstart problemen en moeheid zijn we begonnen met het voeren van de paarden. Hierna ben ik met Milou een lijst gaan maken met alle zieke paarden. Hierop kunnen we zo bijhouden hoe hoog de temperaturen in de ochtend en avond zijn en hoe ziek de paarden zijn. Zo hebben we een makkelijk overzicht. Hier ging nogal wat tijd inzitten. Hierna ben ik met Milou alle paarden gaan temperaturen. Dit waren er zo'n 30 bij elkaar. Na het temperaturen zijn we begonnen met het mesten van de stallen. Dit zijn er nu dus ook een heel stuk meer als voorheen. Na het mesten van de stallen was het heel even tijd voor pauze en ook gelijk om te eten. Na het eten zijn we alles gaan vegen want het was nogal een zooi van de hectische dag. Hierna was het tijd om te gaan voeren en temperatuten. Dit keer waren het er nog meer doordat er meer paarden ook ziek bleken te zijn. Wat een werk.. Ook alle waterbakken moeten heel goed in de gaten gehouden worden en steeds bijgevuld worden. Net als de veranderingen van de paarden die we op de stallen schrijven met krijt met hun namen erbij. Ik heb ook een lijst gemaakt op de computer zodat we deze kunnen doorsturen naar de dierenarts. Hij kan zo ook "meekijken" naar de vorderingen en zo kunnen we alles met hem bespreken ect. De paarden krijgen ook iedere dag 2 keer koortsremmers toegediend. Aldus nogal een zware en hele drukke dag. Gelukkig zijn we een goed team net alle een hart voor de paarden. We werken er kei hard aan om deze zieke paarden zo goed mogelihj onder controle te krijgen en de paarden zo goed mogelijk te behandelen