Dag 7 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Femke Ketelaars - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Femke

07 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Dag 7 alweer, de tijd vliegt. Omdat het weekend is mochten we "uitslapen". Om 9 uur moesten we voeren en de rest weer doen. Toen alles klaar was ben ik met Rick en Amber even naar het dorp geweest. Hierna ben ik met Rachel en Milou gaan rijden wat al behoorlijk warm was. Daarna heb ik casper voor het eerst een hoofdstel en longeersingel om gedaan wat hij erg braaf deed. Om half 2 was het weer tijd om te voeren en daarna zelf te eten. Omdat het zo warm was zijn we daarna weer lekker naar het zwembad gegaan. Om half 7 zijn we terug gegaan om te voeren en heb ik Lucia haar oog gedaan. Daarna hebben we een voor een lekker gedoucht en ons klaar gemaakt voor een avondje Fiesta in Crevillente. Een feest dat hier overal aan de gang is. Weer een heerlijk dagje dus.